آیا راه دیگری برای معکوس کردن عوارض کلیوی با بیماری کلیوی مزمن غیر از دیالیز وجود دارد؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا راه دیگری برای معکوس کردن عوارض کلیوی با بیماری کلیوی مزمن غیر از دیالیز وجود دارد؟

در حال حاضر این است که چگونه برای جلوگیری از بیماری کلیوی کلیوی با پیامدهای ناگوار مختلف. اگر شما یک سؤال با بیماری کلیوی مزمن دارید و نمیخواهید دیالیز را انجام دهید، برای دریافت مشاوره درمانی، روی خدمات آنلاین کلیک کنید.

بیماری کلیه پلی کیستیک - یک روش ژنتیکی برای کلیه ها، که در آن کیست های متعدد با مایع در کلیه پر شده است. با افزایش سن بیماران، اندازه کیست ها بزرگتر و بزرگتر می شود. در نتیجه، کیستهای بزرگ به راحتی سلولهای طبیعی و بافتهای کلیه را متصل می کنند که منجر به نارسایی کلیه می شود. با نارسایی کلیوی، دیالیز بیماران را در معرض کامل حذف سموم و محصولات مختلف از مواد زائد قرار خواهد داد تا بیماران احساس راحتی کنند. اما آنها می دانند بیماران، دیالیز - این یک درمان ایده آل، که همیشه باعث می شود تجربه مخاطبان عوارض جانبی مختلف، از جمله سردرد، کم خونی، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ است.

به منظور کمک به بیماران برای بدون دیالیز زندگی می کنند، تعدادی از کارشناسان در عمل کلیه در بیمارستان تانگ شان تنگ پکن از TCM در حال کار با هم برای سال های بسیاری، و توسعه یک سری از درمان های طبیعی. این درمان ها به نفع بیماران برای عملکرد قابل توجه آن در عملکرد و محدود کردن کیست کلیه به طور طبیعی است.

این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای روده ای برای بیمارانی که براساس وضعیت بیماری خود استفاده می کنند، انتخاب می شوند. دستگاه و دو کیسه دارویی، مواد فعال در محصولات دارویی از گیاهان دارویی بیرون می آیند، و سپس بلافاصله داخل کلیه ها گرفته می شود.

استفاده از این درمان، رشد کیست کلیوی نه تنها متوقف می شود، جلوگیری از انتشار مواد فعال در سلول های اپی تلیال، بیشتر می تواند بهبود یافته گردش خون در کیست های کلیه، که منجر به از بین بردن مایع کیست.

آیا می خواهید بیشتر در مورد این اطلاعات بدانید؟ ثبت کردن وضعیت فعلی و شماره تلفن خود از طریق پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 یا ترک زیر. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: